Ordinační hodiny


Změny ordinačních hodin

HLUČÍN: NEORDINUJEME v pátek 26.04.2024

týden 29.04. - 03.05.2024ORDINUJEME v tomto týdnu- úterý, čtvrtek, pátek/ pondělí 29.4.- ZAVŘENO, 01.05.- Státní svátek- ZAVŘENO /

týden 06.05.- 10.05. 2024: ORDINUJEME v pondělí , úterý /posledního pacienta 09,30/, pátek / NEORDINUJEME: středa- /Státní svátek/ a čtvrtek.

OPAVA: týden 29.04. - 03.05.2024ORDINUJEME v tomto týdnu-  jen v pondělí 29.4.- zbylé dny nejsme

týden 06.05.- 10.05. 2024: ORDINUJEME normálně /nejsme jen ve středu 08.05. 2024- Státní svátek/

 

Hlučín:

PO
ÚT
ST
ČT
  07:30 - 12:00
  07:00 - 07:30 (odběry), 07:30 - 12:00
  13:00 - 17:00
  07:00 - 07:30 (odběry), 07:30 - 12:00
  07:30 - 12:00

Opava:

PO
ÚT
ST
ČT
  07:30 - 11:30, 12:30 - 15:00
  07:30 - 11:30
  07:30 - 11:30
  13:00 - 17:00
  -

Příjem posledního pacienta 30 min. před koncem ordinačních hodin.

Kontakty na ambulance najdete zde >>

 

 



O nás

Naše pracoviště již od roku 1993 poskytuje komplexní péči o plicní pacienty. Poskytujeme celé spektrum výkonů, zvyklých pro plicní ambulanci. Běžná vyšetření plicní, spirometrická vyšetření včetně bronchodilatačních a zejména bronchoprovokační testy se zaměřením na časnou diagnostiku asthma bronchiale na moderním přístroji ZAN. Od r. 2008 provádíme neinvazivní diagnostiku asthma bronchiale z vydechovaného vzduchu tzv. FENO, aplikace tuberkulínového testu a jeho odečtu, inhalace, edukace inhalačních lékových forem, běžné krevní testy, odběry biologického materiálu, spirometrická vyšetření před SKG, rentgenová vyšetření a další. Nově od r. 2014 vyšetřujeme chrápání. Kontrolujeme rovněž výskyt tuberkulózy v regionu Hlučínska, Vítkovska a části Opavska / očkování dětí a podobně/.

 

Ošetří Vás medicínsky vzdělaný, vyškolený a trvale vzdělávaný personál.

 

Vedoucí pracoviště:

MUDr. Petr Pravda - 30 let praxe v plicním oboru.

 

lékaři: MUDr. Zuzana Kokořová, MUDr. Čestmír Holub

 

Středně zdravotnický personál:

Bc. Tichý Libor

Bc. Jantačová Lucie

 

 

a kolektiv radiologických asistentů na našich RTG pracovištích.

Všichni pacienti mohou přijít bez objednání, každý je v daný den ošetřen. Budeme se na Vás těšit.

 

 

 

 

 

Informace pro pacienty o zpracování osobních údajů

Správce Plicní ambulance, se sídlem Hlučín, Opava, IČ…48833592je na základě platného oprávnění k poskytování zdravotních služeb poskytovatelem zdravotních služeb v souladu se zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.

V souvislosti s poskytováním zdravotní péče jsme povinni o Vás – pacientovi, shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro poskytnutí a vykázání zdravotní péče, přičemž rozsah shromažďovaných osobních údajů vyplývá z platné právní úpravy. Pokud evidujeme Vaše osobní údaje nad rámec povinností, které nám stanoví právní předpis, vyžádáme si vždy předem Váš písemný souhlas.

Vaše osobní údaje shromažďujeme a používáme výhradně v souvislosti s poskytováním zdravotní péče Vaší osobě. Rovněž jsme povinni Vaše osobní údaje sdělovat při vykazování hrazené zdravotní péče a plnění dalších zákonných povinností, například daňové a účetní povinnosti a v rámci hlášení do registrů některých nemocí stanovených zákonem. Vaše osobní údaje sdělujeme oprávněným subjektům a institucím pouze v případech, kdy je nám tato povinnost uložena právním předpisem. Osoby, které mají možnost se s těmito Vašimi osobními údaji seznamovat, jsou rovněž zákonem zavázány k ochraně osobních údajů a povinné mlčenlivosti.

Údaje vedené o Vás ve zdravotnické dokumentaci obsahují zejména skutečnosti nutné pro identifikaci Vaší osoby, údaje o provedených vyšetřeních, případně o zjištěné diagnóze, léčbě, předepsaných léčivých přípravcích, případně zdravotnických prostředcích, výsledcích komplexních a kontrolních vyšetření, eventuálně Váš informovaný souhlas nebo nesouhlas s jednotlivými zákroky a léčbou.

Vaše osobní údaje shromažďujeme po dobu, kterou stanoví právní předpisy. Zejména lze odkázat na vyhlášku č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci, která stanoví dobu, po kterou je nezbytné uchovávat zdravotnickou dokumentaci pacienta. Dále lze odkázat na právní předpisy ve vztahu k účetnictví a daňovým povinnostem, které rovněž vymezují archivační dobu, po kterou je nutno písemnosti prokazující poskytnutí zdravotní péče archivovat. V případech plnění smluvní povinnosti, například v případech poskytnutí zdravotní péče, která není hrazena z veřejného zdravotního pojištění, evidence Vašich kontaktů v objednávkovém systému aj., shromažďujeme tyto osobní údaje po dobu jednoho roku od doby, kdy Vám přestala být poskytována zdravotní péče naším zdravotnickým zařízením nebo do doby odvolání Vaše souhlasu.

 

Vaše práva při poskytování zdravotních služeb v souvislosti se shromažďováním osobních údajů

Jako pacient máte právo na přístup ke svým osobním údajům. Pokud shledáte, že nejsou vedeny osobní údaje správně či jsou nepřesné, máte právo požádat o opravu svých osobních údajů. Rovněž máte právo na výmaz svých osobních údajů v rozsahu dobrovolně poskytnutých osobních údajů, tj. v rámci plnění smluvní povinností. Naopak se nelze domáhat výmazu osobních údajů, které je poskytovatel zdravotních služeb povinen shromažďovat, a to na základě právní povinnosti (povinnost uložená právní předpisem), tj. v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb, které Vám poskytuje.

Jako pacient můžete podat stížnost u dozorového úřadu, pokud se domníváte, že zpracováním Vašich osobních údajů dochází k porušení právních předpisů o ochraně osobních údajů. Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je pro území ČR Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (www.uoou.cz).

 

 

 

Rychlý kontakt
Hlučín: 553 880 150
Opava: 552 301 573


MUDr.Kokořová Zuzana,
poradna pro odvykání kouření